Crystal Dynamics nabírá ředitele vývoje
Studio Crystal Dynamics nabírá nového kreativního ředitele vývoje svých titulů. Tato zpráva přichází po lednové informaci o odchodu dlouholetého art directora Briana Hortona, který po mnoha letech zamířil do Infinity Ward spolupracovat na sérii Call of Duty. Tu již tento listopad rozšíří nový titul s podnázvem Infinite Warfare.
Do týmu nově přichází Ian Milham, vystudovaný ilustrátor, který se tomuto a podobným odvětvím umělecké činnosti věnoval pár let do té doby, než se přesunul do pozice ředitele vývoje her a art directora. Což byla zároveň funkce, kterou v CD zastával právě Brian Horton. A jak napovídá Milhamův profil na síti LinkedIn, tak za sebou u svého bývalého zaměstnavatele (Electronic Arts) zanechává odkaz v podobě práce na Battlefield Hardline a dalším neoznámeném akčním titulu. Vedle toho také dohlížel na vývoj všech dílů série Dead Space. Pro EA však pracoval již od roku 1999.
Scot Amos, jedna z klíčových postav týmu Crystal Dynamics, pak v tiskovém prohlášení zmiňuje, že v sobě Milhamův charakter snoubí kreativitu, uměleckost, vášeň a preciznost, což jsou všechno samozřejmě hodnoty a směry, na kterých si v CD dlouhodobě zakládají.
Přínosu Lary Croft pro žánr akčních adventur si je Milham moc dobře vědom a je pyšný, že může být součástí právě tohoto týmu.
Na to konto sám Milham dodává, že k adventurám jej to vždy silně táhlo a když se tak objevila příležitost pro CD pracovat, musel ji popadnout za pačesy. Dodává také, že přínosu Lary Croft pro žánr akčních adventur si je Milham moc dobře vědom a je pyšný, že může být součástí právě tohoto týmu. A nám tak nezbývá než popřát mu hodně štěstí a vyhlížet, jakým směrem se bude práce tohoto týmu už jakožto celku ubírat nadále.
A tím nejbližším, na co se můžeme těšit, je vydání Rise of the Tomb Raider i na PS4, kam hra dorazí s podporou VR a v doprovodu nového přídavku. V tom se známá hrdinka vydá po stopách své minulosti a bude odhalovat tajemství rovněž notoricky známé Croft Manor.