Titanfall 2 se po testu dočká mnoha změn
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Titanfall 2 se po testu dočká mnoha změn

Titanfall 2 se po testu dočká mnoha změn

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

25. 8. 2016 11:49
Reklama

Minulý víkend proběhl první otevřený test střílečky Titanfall 2, ze kterého si Vojta s Lukášem odnesli celkem pozitivní dojmy a přitakávali jste jim i v komentářích. Na jiných místech jsou však hráči nespokojeni s celou řadou věcí a lidé z Respawn se rozhodli jednat.

Po shrnutí dojmů a výsledků technického testu přistoupí k celé řadě změn, které by měly pomoci zkvalitnit zážitek a posunout hru tam, kde ji chtějí fanoušci mít. Na mysli tím máme především pohyb pilotů, který se zdá být oproti původní hře pomalejší, s čímž přichází i první slova kritiky.

Podle slov multiplayerového designéra Stevena DeRoseho byla rychlost snížena proto, aby museli hráči uplatnit v přestřelkách více ze svého umění předvídat. Realita je ale taková, že i přes nespornou důležitost střelby ze zálohy působily některé smrti jako výsledek náhody a nikoliv hráčského umění. Právě proto bude rychlost pilotů ve vzduchu a během běhu po zdi zrychlena, stejně jako dojde na přepracování skákání, aby se redukce bunny hopů neprojevovala v momentech, kdy potřebujete zdolat nějakou překážku.

Další věc, kterou vývojáři změní, je způsob, jakým se do hry dostane váš titán. V prvním díle bylo vše závislé na času, v díle druhém na bodech, které sesbíráte během hry. Bohužel, někteří hráči – kteří tolik nevynikají – se ke svým titánům dostali až v závěrečné fázi a vzhledem k tomu, jak se hra jmenuje a na co je orientovaná, se nemožnost použití obřího kráčejícího robota zdá jako vcelku limitující faktor. Nově tak budou každou vteřinu na počítadlo automaticky přiskakovat body, aby k vyslání titána došlo i v případě, netrefíte-li ani stodolu.

DeRose následně vysvětlil, že nebudou upravovat výdrž titánů, neboť domněnka, že toho vydrží o poznání méně nežli titáni z prvního dílu, je dána omezením obsahu v technickém testu. Plná verze hry přinese defenzivní vylepšení, která výdrž titánů navýší. Na druhou stranu ale prý dojde na úpravu síly zbraní při střelbě do Titánů, takže výsledek může být nakonec úplně stejný.

Poslední dva body – tedy krátkodobé zrychlení titána a design map – budou rovněž zapracovány do oprav a hráči by se tak už v dalším plánovaném testu měli setkat s výrazně upravenou hrou. Snad tedy vývojáři vědí, co přesně dělají, a věříme, že test povede k vybroušenějšímu a hlavně zábavnějšímu výsledku. Historie už totiž mnohokrát prokázala opak…

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama