Sony a MS nemusí řešit kvalitu her na PS4/XO
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sony a MS nemusí řešit kvalitu her na PS4/XO

Sony a MS nemusí řešit kvalitu her na PS4/XO

David Plecháček

David Plecháček

27. 6. 2016 09:50 8
Reklama

„Doufám, že jak Sony, tak Microsoft nastaví striktní politiku ohledně toho, jak budou vypadat hry na vanilla verzích PS4 a Xboxu One.“ Věřím, že by pod toto tvrzení přidala podpis většina z vás. Jenže, ten samý člověk, který v to doufá s námi – Arran Seaton, vývojář ze společnosti Monothetic Games – jedním dechem dodává, že to tak být rozhodně nemusí.

Monothetic Games není žádné velké studio, právě naopak. Vývojáři ze San Francisca se zaměřují na nezávislé, inovátorské indie hry, z nich poslední ve vývoji je zajímavě vypadající Beacon. Asi bychom si dokázali představit věhlasnější jméno, na druhou stranu, obavy Arrana Seatona dokládají, že PS4 Neo či XO Scorpio přidělávají vrásky na čele úplně všem.

„Ideálně doufám, že vylepšené konzole přidají nějakou úpravu kvality, jakou lze nastavit na PC. Základní verze pak poběží na ekvivalentu, který označujeme medium (střední nastavení detailů a kvality hry), přičemž Neo/Scorpio by mohli cílit na high/very high,“ popisuje ideální scénář, který by si Seaton představoval. Takový rozdíl by většině hráčům ani příliš nevadil… Ale realita?

„Ve skutečnosti ale netuším, co se stane. Byl bych zklamaný, kdyby se vývojáři rozhodli vytěžit z nových přístrojů maximum, místo toho, aby mysleli na optimalizaci na oba dva modely hardwarů,“ říká. A k čemu tedy nový výkon, když ne k VR? „Dokážu si teoreticky představit, že hra bude vylepšená o vyšší rozlišení, případně že bude k dispozici možnost downsamplingu, lepší anti-aliasing,… uvidíme, až ten most přejdeme,“ dodává. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama