Fanoušek odhalil editor v MGSV
Je pravděpodobné, že kvůli odchodu/vyhazovu Hidea Kodžimy z Konami se už Metal Gear Solid V nedočká tolik potřebné péče, kterou mu slavný designér v náznacích sliboval. Jednou z věcí měl pravděpodobně být i editor, pro který si Kojima Productions připravovali půdu ještě před vydáním hry.
Stopy po přítomnosti jádra editačního nástroje totiž objevil fanoušek s přezdívkou Saladin a pochlubil se tím v diskuzi na MGSForums.com. Odhalil také, že nástroje jsou poměrně robustní, ale dosud neodladěné a určené spíše samotným vývojářům, kteří jsou k práci v nich vyškoleni.
Saladin také uvádí, že při zapnutí tohoto módu si hra alokuje mnohem více paměti, což pouze potvrzuje jeho slova o tom, že nejde o nějakou skrytou verzi editoru, určeného hráčům. Řádky kódu nicméně odhalují, že ve finále bychom mohli editovat úplně všechno – od velikosti světa, přes umělou inteligenci až po skripty, které řídí pohyb všech postav po mapě, nic z toho ale zřejmě světlo světa nespatří.
Na každý pád je ale vidět, že Kodžima plánoval pojmout „svůj“ otevřený svět opravdu detailně, a kdyby dotáhnul editor do konce, mohli jsme se tu bavit o takovém boomu, který si užila Operace Flashpoint, ovšem v globálním měřítku, zahrnujícím miliony hráčů. Škoda.