Crytek ví, co stojí za downgradem grafiky
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Crytek ví, co stojí za downgradem grafiky

Crytek ví, co stojí za downgradem grafiky

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

23. 5. 2016 09:01 9
Reklama

Blíží se veletrh E3, vývojáři budou představovat své nové projekty a zcela určitě dojde i na gameplay videa, nebo živé hraní přímo na pódiu. Krásné hry ale obvykle čeká grafický downgrade, k němuž se vyjádřil technický ředitel Cryteku Rok Ejravec v rozhovoru pro DSOgaming. Jeho vysvětlení je zajímavé, ale přesto nedává příliš smysl.

Erjavec uvedl, že je v první řadě nutné pochopit, jak taková veletržní dema vůbec vznikají a jakou mají funkci. Vezmeme-li to od konce, účelem je samozřejmě prezentovat hru v co nejlepším možném světle, Erjavec ale dodává, že je vše připraveno za cenu obrovského časového vkladu. „Ukázky her jsou z jedné, velice pečlivě připravené lokace, na které se pracuje tři až šest měsíců. Zbytek hry, s délkou kolem 10+ hodin, pak vzniká následujících 12 až 24 měsíců,“ říká Erjavec a nastiňuje tak, co může také způsobit snížení kvality grafického zpracování.

Podle jeho slov je to vždy těžká volba mezi kvalitou grafiky a kvalitou celé hry, kde se vývojáři ve většině případů přiklání k druhé variantě. Problém ale nastává, pokud hru postihnou oba problémy – horší grafika a neodladěná hratelnost – kde Erjavcovy argumenty postrádají oporu. Sám ale rozhovor nakonec uzavřel tím, že všechny ukázky jsou k ničemu, protože hra je interaktivním zážitkem a nikoliv přehlídkou grafiky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama