Víme nové podrobnosti o Dawn of War III
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Víme nové podrobnosti o Dawn of War III

Víme nové podrobnosti o Dawn of War III

David Plecháček

David Plecháček

4. 5. 2016 08:50 3
Reklama

Včerejší hegemonii série Call of Duty se pokusili přebít vývojáři ze studia Relic Entertainment. A poměrně se jim to podařilo, neboť na čtvrtou hodinu našeho času připadlo odhalení real-time strategie Warhammer 40 000: Dawn of War III. Jenže včerejší oznámení nebylo jen čtyři minuty trvající trailer…

Zkraje se sluší podotknout, že jako většina strategií, i Dawn of War 3 vyjde exkluzivně na osobních počítačích, a to v roce 2017. Podle vyjádření vydavatele - společnosti SEGA - bude Dawn of War přesně to, na co všichni fanoušci čekali. „Výsledkem (naší práce) je jedna z nejlepších her, která hráčům umožní zažít bohatý strategický zážitek, spatřit skvělé vizuální ztvárnění a prožít katastrofické zvraty, což je přesně to, co byste od přenesení franšízy do moderní doby od studia Relic očekávali,“ stojí v oficiálním prohlášení.

Podle prvních záběrů se dá odtušit, že hráči budou velet obrovským armádám a elitním hrdinským jednotkám, které povedou do bojů mezi Vesmírnými mariňáky, Eldary a Orky. „Je to přesně ten Dawn of War, na který fanoušci tak dlouho čekali,“ řekl výkonný producent studia Stephen MacDonald. „Největší jednotky vůbec? Jasně. Obří vesmírné lasery? Ano. Základny, epičtí hrdinové, obří bitvy, to všechno ve hře bude. Připravte se na největší Dawn of War v historii.“

V podobném duchu hovoři i generální manažer studia Relic Justin Dowdeswell: „Tohle ohlášení je velký moment pro nás všechny v Relicu i pro vydavatele SEGA. Nastavujeme si laťku pro to, čeho máme dosáhnout a co máme ukázat hráčům, že od nás mohou v budoucnosti očekávat. Dawn of War 3 je pouze začátek,“ řekl.

Dawn of War III dorazí osm let od druhého dílu, který vyšel z kraje roku 2009, třináct let pak od dílu prvního. Příběhová kampaň se pak bude ubírat po jednotlivých misích, přičemž by se měla točit okolo jedné záhadné mýtické zbraně. Ve hře by se měly vyskytovat i upravené mechanismy z dřívějších dílů - jedním z nich je i systém krytí, díky kterému by měli hráči využívat své okolní prostředí - ať už terén, nebo třeba nějaké budovy. Kam se série posune dál uvidíme za rok.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama