The Division má problémy s cheatery
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka The Division má problémy s cheatery

The Division má problémy s cheatery

Pavel Makal

Pavel Makal

28. 4. 2016 14:50 5
Reklama

Už během otevřené betaverze hry se našlo mnoho hráčů, kteří si za pomoci editace herních souborů a externích programů nepoctivě vylepšili své avatary do té míry, že jim běžně hrající uživatelé nedokázali konkurovat. Situace se bohužel nezlepšila ani v ostré verzi The Division.

Ubisoft se po zkušenostech z betatestu dušoval, že problémy s cheatery vyřeší pravidelné kontroly serverů. Současný stav ale potvrzuje, že tyto kontroly nestačí. Exploity typu proskakování zdmi jsou podle pravidelných hráčů na denním pořádku. K situaci se nyní vyjádřil i bývalý zaměstnanec Sony a Respawn Entertainment Glenn Fiedler a podropně popsal, proč je využívání cheatovacích enginů tak zásadním problémem.

„Z toho, co vidíme, vyplývá, že The Division používá síťový model důvěryhodného klienta. Upřímně doufám, že tomu tak není, protože pokud ano, pak dle mého názoru není možné současný stav napravit. Ne na PC. Ne bez kompletního přepsání síťového kódu.“ Jakkoli jsou Fiedlerova slova pouhou spekulací, jeho zkušenosti z práce na projektech Titanfall 1 a 2 nebo God of War: Ascension dávají jeho vyjádřením značnou kredibilitu.

Fidler dále popisuje, že v pro největší multiplayerové tituly je běžné, že server nedůvěřuje ničemu, co hráč dělá. Veškerý hráčův input je porovnáván s děním na serveru a výsledek pak vidí všichni okolo. Pokud se potvrdí podezření, že Division běží na bázi důvěryhodných uživatelů, znamená to, že server sice vyhodnocuje statistiky nebo zásahy, které hráč způsobí, ale v podstatě věří, že je to tak správně v jakémkoli případě. „Doufám, že tento model vážně nepoužívají. Doufám, že mají nějaké eso v rukávu. „Doufám, že mají k dispozici nějaký postup, který je schopný tohle v nějakém rozumném čase zvrátit. Bohužel, všechny dosavadní důkazy ukazují, že tomu tak není,“ dodává Fiedler.

Pokud se v o tuto problematiku hlouběji zajímáte, určitě navštivte Fiedlerův blog, ve kterém se podrobněji zabývá zabezpečením multiplayerových her. Nám ostatním nezbývá než doufat, že se Ubisoftu a Massive podaří vymanit z problémů, ve kterých se jejich hra od svého vydání potácí, a konečně z ní udělat ten zážitek, který slibovali.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama