Prototypy Quantum Break ve videu
Další počin od vývojářů z Remedy Quantum Break vyjde začátkem dubna, vývojáři proto mají v časovém plánu dostatek prostoru k nejrůznějším prezentacím a přednáškám, aby rozdmýchali plamínek zájmu a mohli rozpoutat masivní marketingovou kampaň.
Její součástí byla i diskuze nad tím, jak se hra změnila od své podoby v roce 2012, kdy se lidem z Microsoftu představovaly první prototypy a začala produkce motion-capture scén.
Vše shrnuje krátké video z přednášky Sama Lakea v Paříži, které mixuje několik stádií vývoje a představuje některé lokace, které se se značnými změnami nakonec dostaly i do finální hry. Týká se to například knihovny, kterou byste ale podle Lakeových slov na základě jejího původního konceptu vůbec nepoznali.
Prototypy jsou však nedílnou součástí každého vývojového procesu, a i když dochází na vystřihávání mnoha scén, musí je před verdiktem designéři vidět na vlastí oči, aby byli schopní rozpoznat, zda je možno s nimi nadále pracovat, nebo je musí nahradit něco zajímavějšího. Na závěr se pak sluší poznamenat, že Sam Lake rovněž hovořil o možném pokračování Quantum Break, ostatně, jak jsme vás již informovali o víkendu.