CliffyB: Kampaně v FPS hrách jsou moc drahé
Cliff Bleszinski má jednoduchou odpověď na otázku, proč se vývojáři a vydavatelé otáčejí ke střílečkám bez singleplayerových kampaní. V rozhovoru pro PC Gamer se známý vývojář vyjádřil k současným trendům mezi střílečkami a vysvětlil, proč se na nás valí vlna FPS bez herních módů pro jednoho hráče.
"Singleplayerové kampaně stojí nejvíc peněz," řekl Bleszinski. "Je to většinou pětasedmdesát procent z rozpočtu. Vy to pak propaříte během víkendu a jdete do multiplayeru."
"Jako vývojář buď děláte kampaň na dva dny nebo Assassin's Creed, Skyrim nebo Fallout - neskutečně rozsáhlý, otevřený svět, na kterém pracujete celou věčnost a stojí spoustu peněz. Tak se to dělá, aby klasický konzolový hráč nešel a po dohrání to nevrátil, jako Dead Space za 60 dolarů."
Minulý rok se na trh v podobě bez singleplayerové příběhové kampaně dostaly tituly jako Evolve, Star Wars Battlefront a Rainbow Six: Siege a letos nás čeká minimálně Overwatch, Battleborn, Umbrella Corps, Paragon či právě Cliffyho LawBreakers.