Ve Stellaris svede boj najednou až 32 hráčů
Kdo se nebojí dlouhých vesmírných válečných kampaní, ten si přijde na své ve Stellaris od Paradox Interactive. Vývojáři chtějí se svojí hrou nabídnout rozsáhlé mapy, o kterých se hráčům před lety ještě ani nesnilo.
Pokud si zvolíte největší mapu ve hře, Stellaris vygeneruje galaxii se čtyřmi rameny, ve kterých se bude nalézat na 1000 hvězd s vlastními planetárními soustavami. Na tomto obřím vesmírném hřišti se bude moci střetnout až 32 hráčů či počítačových protivníků.
Stellaris, podobně jako Europa Universalis, nebude tahová strategie a "kola" v ní budou ubíhat v předem určeném časovém limitu. Protože se civilizace hráčů může rozpínat na opravdu velikém území, vývojáři se zaměřili na snížení nutného mikromanagementu, aby se hráči ze správy svého impéria nezbláznili. Například, hráči nebudou mít v soubojích přímou kontrolu nad svými jednotkami, ale vítězství bude často patřit tomu hráči, který se dokáže rozhodovat rychleji než jeho protivník.
Zpočátku se Stellaris bude hrát jako tradiční 4X strategie, ale jakmile narazíme na hranice území jiných civilizací, hra se více přiblíží politikaření v Crusader Kings 2. Budeme muset řešit mezirasové vztahy, smlouvy i jinak smýšlející frakce na našem vlastním území. Dokonce budeme moci založit galaktickou federaci s jinými hráči, sdílet politická rozhodnutí, pravidelně střídat představenstvo a společně dosáhnout vítězství.
Stellaris zatím nemá datum vydání, ale mělo by vyjít v průběhu příštího roku.