Split-screen do Halo 5 nepřidají. Ale v šestce...
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Split-screen do Halo 5 nepřidají. Ale v šestce...

Split-screen do Halo 5 nepřidají. Ale v šestce...

Jiří Bigas

Jiří Bigas

31. 10. 2015 16:01 3
Reklama

Chybějící split-screen multiplayer zcela očividně jen tak fanoušky Halo 5: Guardians trápit nepřestane. A to navzdory skutečnosti, že Microsoft vývojáře brání s tím, že společnému gaučovému zápolení dávno odzvonilo. Kdo z nás by koneckonců nedal přednost tomu, aby 343 Industries nechali možnost volby na nás?

Frank O'Connor, který zodpovídá za značku Halo, se navzdory hlasité kritice znovu nechal slyšet, že v pátém dílu si na rozdělení obrazovce nikdy nezahrajeme. Nemáme podle něj čekat ani na žádný překvapivý patch, který by tuto funkci do hry přidal. V rozhovoru pro magazín GamesRadar O'Connor prohlásil, že je technicky nemožné doplnit do hry split-screen formou updatu po vydání hry. A důvodem je mimo jiné snaha udržet hru na 60 snímcích za sekundu.

Když se vývojáři rozhodli uzamknout FPS na této hranici, byli si vědomi toho, že je to nějak omezí ve zbytku hry. O'Connor ujistil fanoušky, že nemají čekat na zázrak, reálně to údajně není v moci autorů. A očividně o to už ani nikdo neusiluje. Samotný O'Connor na rozdíl třeba od Phila Spencera připustil, že split-screen je fajn a sám si ho podle svých slov užívá. Nicméně i podle něj je množství takových lidí malé ve srovnání s celkovým počtem hráčů Halo.

O'Connor ujistil, že vývojáři znají přesná čísla a ví, kolik lidí holduje multiplayeru na rozdělené obrazovce. I když konkrétní čísla neprozradil, jsou prý mnohem nižší, než si myslíme. Když se ale rozpovídal o tom, že principiálně proti této funkci autoři nejsou, i je baví a rádi by ji ve hře měli, byl to jen krok k náznaku, že v šestém dílu by se mohl split-screen zase objevit. Vývojáři samozřejmě zatím nic neslibují, vše se teprve začíná plánovat, ale i s ohledem na odezvu fanoušků je zřejmé, že rozdělená obrazovka bude znovu v 343 Industries velkým tématem.

Výkonný producent Halo 5 Josh Holmes už dříve prohlásil, že rozhodnutí odstranit ze hry split-screen, bylo jedno z nejtěžších, které studio muselo kdy učinit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama