Film na motivy AC si bere za vzor Batmana
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Film na motivy AC si bere za vzor Batmana

Film na motivy AC si bere za vzor Batmana

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

10. 10. 2015 11:14 1
Reklama

Titulek není tak vypovídající, jak bychom snad sami rádi, ovšem jedna strohá větička nedokáže tak docela podtrhnout následující sdělení. Tím je fakt, že plánovaný snímek na motivy série Assassin's Creed si bere inspiraci z filmů Batman začíná a poněkud překvapivě také ze sci-fi Blade Runner. Vedle toho se Ubisoft samotný opírá do natáčení filmu více, než je na poměry herních adaptací obvyklé.

Přesně před týdnem jsme psali o hereckém obsazení plánovaného snímku a dnes tak pokračujeme v informačním nášupu týkajícího se tohoto stále zajímavěji vypadajícího snímku. O tom se pro francouzský Premiere rozpovídal CEO Ubisoft Motion Picture, Julien Baronnet. Ten v rozhovoru zmiňuje, že filmy na téma videoher nemají nejlepší pověst (a nám nezbývá než taktně přitakat) a kterak je cílem Ubisoftu toto prokletí změnit.

Receptem je dle Baronneta produkce snímků bez zázemí velkého Hollywoodského studia, angažování těch správných jmen, kontrola nad natáčením a koneckonců také právě ona inspirace jinde funkčními principy. To pochopitelně nutně neznamená touhu opisovat jinde viděné, ale pouze vybírání si těch správných vzorů. V tomto případě berou autoři zavděk právě jedním z dílů nové trilogie o Batmanovi a kultovním sci-fi s Harrisonem Fordem v hlavní roli.

Ubisoft si zároveň vyhrazuje právo mít poslední slovo nad řadou klíčových momentů a prvků filmu, z čehož vyplývá ostatně i to, že snímek slibuje herní sérii posunout. Dle slov Baronneta se tím sami vývojáři vyhnou tomu, že choulostivou a po světě velmi oblíbenou značku nedostanou plně pod palec lidé, kteří nerozumí buďto jí nebo samotným zákonitostem herního průmyslu.

Baronnet v takové chvíli zmiňuje například složitost vývoje hry (a potažmo problémy při natáčení filmu), jejíž příběh se odehrává ve dvou časových rovinách. Snímek přitom, na rozdíl od her, bude víceméně vybalancovaný a čas strávený v současnosti se bude zhruba rovnat tomu, jaký diváci stráví v minulosti.

Diváci samotní budou navíc rozděleni do třech kategorií – na fanoušky herní série, na fanoušky mainstreamových snímků a na obecné filmové fanoušky, kteří by snad ani normálně na film dle videoherní předlohy nešli. A dle Baronneta bude třeba oslovit všechny tři skupiny, neboť plánovaný rozpočet 150 – 200 milionů dolarů není z nejmenších.

Obecně každopádně k takovémuto přístupu nelze než souhlasně přitakávat. Podobné kroky mohou jen a jen probouzet zvědavost v tom, jakým směrem se bude natáčení tohoto snímku ubírat. Zatím to zkrátka vypadá zajímavě, a pokud se zadaří a vznikne film povedený, tak se jistě zlobit vůbec nebudeme a 21. prosince příštího roku tak můžeme být svědky něčeho zajímavého. Anebo také ne, nechme se překvapit, palce tvůrcům každopádně držíme – povedený velkorozpočtový snímek by obecně mohl být velkým pozitivem pro herní průmysl jako takový.

Jaký máte na dosavadní přísun informací o filmu vy? Vyhlížíte jej, nebo se naopak v den premiéry raději uchýlíte s ovladačem v rukách do ústranní?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama