I nový Deus Ex nabídne více zakončení
Pokud jste si v posledním velkém přírůstku do série Deus Ex libovali v tom, že si můžete na samotném konci hry vybrat vlastní konec a de facto tak na poslední chvíli nadiktovat směr technologického pokroku na následujících pár let, tak zpozorněte, Mankind Divided nabídne trochu odlišný přístup.
Deus Ex: Mankind Divided totiž na samotném konci podobné volby nabízet nebude a hra tak na poslední chvíli nabídne pouze jediný konec. Než však vyrazíte na zteč do ulic, zpomalte a čtěte dále – konců hra přeci jen nabídne více, bude se pouze lišit způsob, jakým se k nim dopracujete.
Konec vyprávění bude momentálně mnohem více ovlivněn tím, jak na konec své pouti hráči dojdou a jaké volby na oné cestě učiní (což však bylo přítomno i v minulém díle a mírně odlišných zakončení tak Human Revolution bylo celkem 12). Chybět však bude ono finální rozhodnutí, jež zásadně promění podobu konce a celý závěr hry tak bude výsledkem předchozího hraní. Čili, o rozvětvený konec nepřijdeme, pouze se k němu bude docházet komplexnějším způsobem, než tomu bylo doposud. A to je vlastně nakonec dobře, co říkáte?