Většina majitelů PS4 nehrála Uncharted
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Většina majitelů PS4 nehrála Uncharted

Většina majitelů PS4 nehrála Uncharted

Jiří Bigas

Jiří Bigas

8. 10. 2015 09:09 10
Reklama

Zajímavá statistika, s níž se pochlubilo studio Naughty Dog, nahrává tvrzení Sony, že remastery exkluzivních her z PS3 mají na konzoli nové generace smysl, protože řada jejích majitelů přesedlala na PS4 z X360 nebo PC.

Zástupci Sony už se dříve nechali slyšet, že jejich současná konzole našla domov u řady lidí, kteří v minulé generaci hráli na Xboxu. To je podle nich samo o sobě dobrý důvod vracet se ke starším exkluzivním titulům, které navzdory jejich popularitě a věhlasu nemusí leckterý nový majitel PlayStationu znát osobně. Z vlastního průzkumu studia Naughty Dog vyplynulo, že přibližně 80 procent majitelů konzole PS4 nikdy nehrálo žádnou hru ze série Uncharted. To už je, panečku, číslo.

Už proto se vývojáři s klidným svědomím mohli pustit do remasteru trilogie z PS3 a věří díky této informaci, že mají velkou naději na úspěch. Něco podobného se koneckonců hodně zmiňovalo už loni v létě u remasteru The Last of Us, který rovněž oslovil především ty hráče, kteří předchozí konzoli od Sony nevlastnili.

Eric Monacelli z Naughty Dogu v rozhovoru pro MCV podotkl, že skupina hráčů, která vlastní PS4 a nikdy přitom nehrála Uncharted, je poměrně obrovská. “Byl to jeden z důvodů, proč jsme si mysleli, že remasterovat ji (původní trilogii) je dobrý nápad,” dodal. Sony už dříve uvedla, že přibližně polovina majitelů PS4 nevlastnila předchozí PlayStation. Andrew House se při té příležitosti nechal slyšet, že tyto hráče chtějí lépe integrovat do svého ekosystému právě s pomocí remasterů starších exkluzivních hitů.

Očekávání na konto trilogie Uncharted jsou proto vysoká. Sony prý investuje spoustu peněz do marketingu. V mnoha ohledech se tak věnuje remasteru stejná pozornost a péče jako těm nejambicióznějším novinkám.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama