Final Fantasy XV mění bojový systém
Demoverze Final Fantasy XV představila souboje, ve kterých hlavní hrdina Noctis automaticky vyvolával různé magické meče a s nimi sekal do nepřátel. Pořadí použitých mečů pak určovalo bojová komba, která Noctis ve hře používal. Pokud jste si na základě demoverze už začali chystat první strategie výbavy, vyhoďte je z okna - tento systém byl ze hry vyřazen.
Potvrdil to šéf vývoje Hadžime Tabata, který s automatickým systémem nebyl spokojen. Nový soubojový systém spočívá v přenesení volby na hráče samotného a umožňuje mu si vybrat, jakým mečem chce útočit. Možnost přepínání mezi zbraněmi s různými schopnostmi a atributy byla převedena na čtyři tlačítka d-padu.
Takhle si hráči mohou přepínat mezi zbraněmi během soubojů a okamžitě rozhodovat o bojových kombinacích, kterých přepínáním docílí. Samozřejmě si také mohou zůstat jen u jedné zbraně a v boji využít jen její vlastnosti.
Hráči si také budou moci v menu navolit, zda budou chtít provádět kontextuální akce Counter a Raid specifickými zbraněmi a akce jim přiřadí, nebo zda jim na tom nesejde a protiútoky a výpady budou provádět tou zbraní, kterou mají právě v ruce.
Final Fantasy XV zřejmě vyjde v druhé polovině příštího roku, neboť datum vydání vývojáři slibují odhalit na speciální březnové události. Zda se do té doby dočkáme aktualizované verze dema Episode Duscae 3.0 však vývojáři nepotvrdili.