Benevolentní politika reklamací na Steamu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Benevolentní politika reklamací na Steamu

Benevolentní politika reklamací na Steamu

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

3. 6. 2015 09:04 18
Reklama

Jakožto největší digitální distributor her na trhu, musí Steam razantně udávat směr a zástupcům Valve se to, zdá se, vcelku daří. V novém oznámení lákají na možnost reklamovat koupi jakékoliv hry i DLC s poměrně benevolntními podmínkami.

V první řadě se sluší zmínit, že Valve nepožaduje uvedení jakéhokoliv důvodu. Ať se hráč omylem uklikne, nebo třeba po chvilce hraní zjistí, že na jeho počítači (bez ohledu na uvedené hardwarové nároky) hra jednoduše neběží podle představ, může směle žádat o reklamaci. Uznána bude v případě, nejsou-li odehrány více než dvě hodiny a od nákupu neuběhlo více než dva týdny.

Valve ve zprávě nicméně uvádí, že samozřejmě bude pečlivě zkoumat možné pokusy o podvádění, i zde ale udává příklad, který může nastat a za podvod nebude považován. Pokud hráč uplatní možnost reklamace ještě před tím, než by byl stejný titul zlevněn a následně jej zakoupí znovu, ovšem se slevou, bude vše v naprostém pořádku.

Tak jo!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama