Ubisoft polemizuje nad kvalitou AC: Unity
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ubisoft polemizuje nad kvalitou AC: Unity

Ubisoft polemizuje nad kvalitou AC: Unity

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

13. 5. 2015 10:45 8
Reklama

Dozvuky včerejšího odhalení Assassin’s Creed Syndicate s sebou přinášejí i nečekaně upřímná vyjádření jednotlivých vývojářů, kteří otevřeně přiznávají, že předchozí díl s podtitulem Unity nedosáhl očekávaných kvalit a některé části hry zasluhovaly ještě spoustu času na dokončení či tolik potřebnou opravu. Je to ostatně i částečná odpověď na to, proč za Syndicate stojí lidé nikoliv z montrealské, ale quebecké pobočky Ubisoftu.

O chybách a nedostatcích mluvili vývojáři v rozhovoru pro magazín IGN a uvádí, že ambicí bylo na jednu hru možná až příliš. Zároveň ale dodávají, že celé čtyři roky pracovali opravdu tvrdě a z výsledku byli zklamaní. Nebrání se však pohledu hráčů a rozumí jejich rozčarování, z chyb se proto chtějí poučit a něco podobného už neopakovat. Získat ztracenou důvěru však nebude pro francouzského giganta jednoduché - nejedná se totiž pouze o sérii Assassin’s Creed, která během své existence několikrát zaškobrtla, a i z reakcí vás - čtenářů Hrej - je jasné, že slibům Ubisoftu spíše nevěříte. Ne vždycky je ale rozhodnutí vydat ne zrovna dokončenou hru snadné a jen velmi zřídka se další zdržení negativně neprojeví napříč celým portfoliem.

V případě Unity by to údajně dramaticky ovlivnilo vývoj ostatních dílů, což by byl pro Ubisoft natolik zásadní vstup do strategie, že si to jednoduše nemohla společnost dovolit. Své o tom vědí i řadoví zaměstnanci, s nimiž údajně hovořil člověk s přezdívkou w3r3w0lv33, kterému bylo prostřednictvím nadace Make a Wish umožněno navštívit montrealskou pobočku Ubisoftu.

V rámci této návštěvy mohl pohovořit s jednotlivými zaměstnanci, ochotně odpovídajícími na dotazy, které by oficiální cestou zodpovězeny spíše nebyly. Vývojáři si například uvědomili, že hra není připravena k vydání až na samém konci a potvrdili, že vyžadované připojení k internetu mělo obrovský vliv na celkový výkon. I z toho důvodu možná u Syndicate zcela absentuje multiplayer, neboť bez nutnosti zpracovávat online kód pracovalo i Unity mnohem svižněji.

Bohužel, původní diskuze z Redditu, ve které se w3r3w0lv33 o své návštěvě rozpovídal, byla účelově promazána a vyjádření už neobsahuje. Nedozvíme se tak nic ani o druhé části jeho návštěvy, kdy údajně spolupracoval na motion-capture pro Syndicate...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama