Multiplayer v AC chybí i kvůli kočárům
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Multiplayer v AC chybí i kvůli kočárům

Multiplayer v AC chybí i kvůli kočárům

Jiří Bigas

Jiří Bigas

13. 5. 2015 15:40 7
Reklama

Proč nebude mít Assassin's Creed Syndicate multiplayer? Stručná odpověď na tuto otázku je jednoduchá, vývojáři ze studia Ubisoft Quebec, které projekt vede, se chtějí maximálně soustředit na příběhem poháněné dobrodružství pro jednoho hráče. Má to ale více důvodů.

Kreativní šéf Marc-Alexis Cote řekl serveru GameSpot, že autoři chtějí historickou ságu vrátit zpátky ke kořenům a zaměřit se bezvýhradně na singlový zážitek. Studio tvrdí, že Syndicate bude znamenat zlom a přinese velké množství novinek (už zase?), a proto autoři chtějí raději všechny nové prvky dotáhnout k dokonalosti, než aby jejich výsledná podoba utrpěla snahou stihnout vecpat do hry kooperativní nebo kompetitivní multiplayer.

Sluší se poznamenat, že až dosud se o hru více hráčů v sérii staralo nejčastěji studio Ubisoft Annecy, zatímco Ubisoft Montreal vedle příběhovou část. Multiplayer se poprvé objevil v Assassin's Creed: Brotherhood. Hráči v roli zabijáků si šli vzájemně po krku a navzdory obavám, že se do příběhem poháněné ságy hra více hráčů vůbec nehodí, se nápad na mód, kdy každý byl současně lovcem i kořistí, ujal. A to dokonce tak dobře, že nechyběl v žádném z dalších Assassinů až do loňského roku. Naposledy se v původní podobě objevil v Black Flagu. V Rogue chyběl úplně, v Unity jej vystřídala rozpačitě přijatá kooperace, kterou si jedna skupina hráčů pochvalovala a druhá jí nejen kvůli oddělení od příběhu a kampaně nemohla přijít na jméno.

V Syndicate se tedy žádný podobný mód neobjeví a Ubisoft Quebec sebejistě tvrdí, že multiplayer by narušil to, o co se snaží v příběhu a na poli budování atmosféry dosáhnout. “To je důvod, proč se všech devět studií (které na hře pracují, pozn. red.) plně soustředí na singleplayer,” říká rozhodně Marc-Alexis Cote. V podobném duchu se pro GameSpot vyjádřil i výkonný producent Francois Pelland s tím, že zmínil i další především technické důvody, proč se multiplayeru vyhnout.

“Když jsme se před dvěma a půl lety rozhodovali, řekli jsme si, že uděláme Londýn roku 1868. Nemůžete tam ale mít dopravní prostředky, které plní jen kosmetickou funkci. Nemůžete tam mít dopravní prostředky, jen aby tam byly a dobře vypadaly. Hráči by je pochopitelně chtěli řídit,” popsal Francois Pelland další technické důvody, proč se rozhodli opustit multiplayer. Přinejmenším protentokrát. Představa, že se několik hráčů najednou chce viktoriánským Londýnem prohánět v a na kočárech očividně přidělávala vývojářům vrásky a vnímali tento scénář jako problém. Koneckonců ani ve starších Assassinech jsme nemohli v multiplayeru létat po celé mapě, ale zápasy se odehrávaly v uzavřených arénách. A s technickým zvládnutím multiplayeru a jeho omezeními se potýkala i loňská premiérová městská akce od Ubisoftu Watch Dogs.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama