The Order: 1886 dohráli jen 4 lidé z 10
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka The Order: 1886 dohráli jen 4 lidé z 10

The Order: 1886 dohráli jen 4 lidé z 10

Jiří Bigas

Jiří Bigas

30. 4. 2015 08:59 40
Reklama

Exkluzivní střílečka The Order: 1886 pro PS4 určitě nepatří mezi nejdelší hry. Přesto ji většina hráčů nedohrála. Co to říká o její schopnosti udržet naši pozornost?

Achievementy a trofeje ve hrách mají díky všemožným statistikám kromě jiného to kouzlo, že nám umožňují nahlédnout trochu do psychologie konzumentů videoher. Už v lednu jsme psali, že survival horor od The Creative Assembly Alien: Isolation na PS3 a PS4 pokořilo jen ubohých 15 procent hráčů. Přitom se hodně spekulovalo, jestli je to tím, že je hra obtížná, nebo spíš s přibývajícím časem začne trochu nudit a pro řadu lidí je paradoxně moc dlouhá.

The Order: 1886 rozhodně není dlouhá hra. O tom, jestli je zábavná, nebo nikoli se teď přít nebudeme. Jisté ale je, že z nějakého důvodu ji dohrálo jen 40 procent hráčů. Jinými slovy, hru pokořili jen čtyři lidé z deseti, kteří do ní investovali své peníze. Tato zajímavé číslo vyplynulo ze statistik trofejí na PSN. Trofej A Knight No More totiž získá každý, kdo The Order: 1886 dohraje na libovolnou obtížnost.

Vzhledem k tomu, že exkluzivní akce od Ready at Dawn sklidila kritiku i za krátkou kampaň, je s podivem, jak nízké toto číslo je. Člověk by očekával, že bez ohledu na to, jestli vás hra nadchla, nebo zklamala, ji většina hráčů pokoří, když už s podobným titulem jednou začne.

Jenže když se podíváte na statistiky trofejí z dalších her na PS4, asi vám dojde, že tenhle problém bude trochu složitější. Resident Evil HD Remaster dohrálo na obtížnost very easy a vyšší jen 30 procent hráčů, Assassin's Creed Unity 35 procent, The Last of Us Remastered na easy jen 40 procent lidí, Knack pouhých 24 procent, Outlast 20 procent a Killzone Shadow Fall slaboučkých 22 procent hráčů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama