Co-op v Bloodborne půjde zaheslovat
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Co-op v Bloodborne půjde zaheslovat

Co-op v Bloodborne půjde zaheslovat

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

6. 3. 2015 13:45
Reklama

Na oficiální japonské stránce hry Bloodborne byly zveřejněny nové detaily týkající se kooperace a soubojů v PvP. Vývojáři z From Software myslí na pohodlnější hraní a přinesou do očekávaného RPG několik drobných vylepšení.

Jak prozrazuje titulek zprávy, jedním z nich bude možnost zaheslovat svoji hru a následným zasláním hesla vybraným kamarádům zajistit, kdo bude moci do hry vstoupit a kdo nikoliv. Pro zachování atmosféry a již známých mechanismů se však hesla vztahují pouze ke kooperaci, vpád živých nepřátel v rámci PvP zůstává v podstatě beze změny.

Vstup do hry ostatních lidí bude probíhat za pomoci známých artefaktů a k dispozici bude také možnost skrze předmět Parting Shot ukončit probíhající multiplayerovu sekvenci, ať už v kooperaci, nebo v PvP. Podoba pasivní kooperace pak bude rovněž zachována, nápisy od ostatních hráčů se však nebudou jmenovat bloodstains ale memories.

Poslední drobné změny se týkají Chalice dungeonů, které mají do Bloodborne přidat další obsah navíc a zaručit tak natažení herní doby o desítky hodin. Původně se mluvilo pouze o náhodně generovaných kobkách, v rámci Chalice dungeonů ale narazíte i na perzistentní lokace. V případě, chcete-li si nechat vygenerovat zcela nový dungeon, bude vyžadováno online připojení, což - logicky - platí i v případě, chcete-li váš dungeon sdílet s ostatními a/nebo si něčí stáhnout. Samotné hraní pak nicméně bude moci probíhat i v offline režimu.

Bloodborne vychází 25. března pro konzoli PlayStation 4, s velkým napětím očekáváme kopii k recenzování, kterou s největší pravděpodobností svěříme do rukou Petra Streckera.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama