Ronin láká na tahový 2D masakr
2D plošinovka asi není žánr, kde byste hledali japonský masakr naostřenou katanou, ale Ronin od Tomasze Wacławeka je poměrně chytrou hopsačko-sekačkou, která míchá stealth s akčními tahovými souboji.
V roli slečny s touhou po odplatě se vydáme po krku pěti magnátů do korporátních budov střežených profesionální ochrankou. Oni mají pistole, ale my máme katanu, naši věrnou společnici. Zatímco plížící části probíhají v reálném čase, jakmile nás ochranka zmerčí, hra se přepne do tahových soubojů.
Mezi jednotlivými akcemi dostaneme prostor na naplánování dalšího úkonu, ať už úhybného manévru nebo útoku. Jelikož máme jen jeden život, je nutné se vyhnout střelám nepřátel. Když na nás strážci míří svými pistolemi, musíme vyskočit nebo dopadnout na zem a pak se přiblížit k našemu cíli a v příštím kole ho rozpůlit.
Ronin se minulý rok objevil v demoverzi zdarma a od té doby zaznamenal pořádný skok ve vývoji. Hra by měla vyjít v průběhu tohoto roku na Steamu pod křídlama vydavatele Devolver Digital, demo si můžete stále vyzkoušet na itch.io.