Binding of Isaac čeká nášup novinek
Hlavní designér Binding of Isaac: Rebirth, Edmund McMillen, oznámil, že se do jeho nezávislého titulu chystá obří aktualizace, která má potenciál prakticky zdvojnásobit počet možností toho, co ve hře budou moci hráči vyvádět a která bude také tak trochu řízená vlastními přáními komunity.
Jeho tým se do vývoje rozšíření dle rozsáhlého design dokumentu pustí hned, jakmile skončí vánoční sezóna. Do hry přidají jeden nový herní mód a řadu dalších novinek, včetně nových nepřátel, bossů, nových oblastí a chybět nesmí samozřejmě ani nová hratelná postava a řada předmětů.
Vedle toho se Ed na Redditu ptá, jaké efekty by fanoušci rádi viděli u nových herních předmětů. Ed přitom nechce vědět konkrétní názvy nebo návrhy jednotlivých předmětů, pouze jejich dopad na herní svět. Desítku nejzajímavějších si pak vývojáři vyberou a do hry implementují.
Zkrátka a dobře, zřejmě je nač se těšit, a pokud ještě tuto hru neznáte, nenechte si ujít naši recenzi původní verze hry. Majitelé předplatného služby PlayStation Plus pak mohou titul bez dalších poplatků momentálně stahovat do své PS4 či v rámci cross-buy funkcionality i do své Vity.