Sony zaplatí za reklamu na Vitu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sony zaplatí za reklamu na Vitu

Sony zaplatí za reklamu na Vitu

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

25. 11. 2014 19:32 1
Reklama

Když v letech 2011 a 2012 Sony ruku v ruce se svojí reklamní agenturou Deutsch LA, Inc. vyráběli reklamní kampaň pro PlayStation Vitu, tak se trochu přepočítali. Potencionálním majitelům konzole totiž naslibovali modré z nebes a dle FTC (Federal Trade Comission, agentura chránící zájmy zákazníků ve Spojených státech) za to nyní musí náležitě zaplatit.

Kompenzace proběhne buďto ve formě pětadvacetidolarové refundace či padesátidolarového kreditu na další nákupy. 

Sony totiž v kampani trvající od konce roku 2011 do začátku roku 2012 slibovala například funkční cross-save u řady titulů a hraní na dálku podporované valnou většinou PS3 her (funkce byla například prezentována na Killzone 3, hra však podobnou funkcionalitu nikdy nenabídla). Realita však byla jiná a Sony zákazníkům již neřekla, že pro cross-save funkcionalitu bylo třeba zakoupit obě verze hry a i tak byla tato funkce omezená na velmi úzký výběr titulů s tím, že ne všude to navíc fungovalo tak, jak bylo v rámci kampaně avizováno. Dále nefungoval například multiplayer za pomocí konzole s 3G modulem – tam také Sony přinesla před zahájením prodeje neadekvátní sliby. Na jednu takovou reklamu se můžete podívat níže, pod článkem.

To má nyní za následek to, že se Sony příště jistě vyhne podobným slibům a kampaním – momentálně totiž musí zaplatit až padesát dolarů všem těm, kteří si Vitu zakoupili před 1. červnem 2012. Kompenzace proběhne buďto ve formě pětadvacetidolarové refundace či padesátidolarového kreditu na další nákupy. Uživatelé, kterých se toto týká, pak mají být notifikováni emailem.

Takové kompenzace a verdikty nelze než přivítat. Falešné a zavádějící reklamy poškozují nejen zákazníky, ale i samotné jméno průmyslu a neměl by si je dovolovat nikdo, ani takoví giganti, jako je Sony. Připomínáme, že tato zpráva následuje po snaze Valve zamezit podobným praktikám v jejich Early Acces programu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama