Steam upravuje pravidla Early Access
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Steam upravuje pravidla Early Access

Steam upravuje pravidla Early Access

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

21. 11. 2014 13:00 6
Reklama

Ve Valve se rozhodli mírně zpřísnit službu předběžného přístupu do her. Úpravy se však netýkají přímo hráčů, ale samotných vývojářů. Valve vývojářům především nakazuje kvalitnější komunikaci se svým publikem a především férovější přístup.

Zákazníci mají mít možnost koupit hru na základě jejího aktuálního stavu, nikoli na základě nějakých slibů o budoucí podobě hry.

Valve nově požaduje, aby týmy, které sdílí své hry skrze Early Access, dávali hráčům vědět, co to Early Access je. Na Steamu je něco takového zřejmé, vydavatel však požaduje, aby to vývojáři korektně vysvětlili i v rámci jiných distribučních kanálů, kde jsou v nabídce například pouze Steam klíče ke hrám.

Valve rovněž vývojářům nakazuje, aby se vyhnuli specifickým slibům o budoucí podobě jejich her. Zákazníci totiž mají mít možnost koupit hru na základě jejího aktuálního stavu, nikoli na základě nějakých slibů o budoucí podobě hry, jež ve finále ani nemusí odpovídat realitě. Rovněž cenová politika her nesmí být nefér vůči Steamu a nejenom, že by Early Access tituly měly vyjít na Steamu ve stejný den jako kdekoli jinde, ale rovněž cena nesmí být nasazena vyšší než jinde.

Valve pak již jen doporučuje, aby autoři nevydávali v Early Access hry takřka dokončené a nechtěli tak šetřit na finálním testování produktu a měli by vydávat hry v takovém stavu, v jakém jsou schopni je dokončit i při prodejním neúspěchu. Vyhnou se tak zatím nepříliš příznivé statistice, kdy se dokončení dočká pouze jedna třetina všech Early Access her.

Co na takovouto úpravu pravidel a doporučení říkáte vy? Nám se představené myšlenky líbí a přijde nám, že tím Valve aktivně zabraňuje různým loupežníkům a že ve finále něco takového skutečně činí ve snaze udržet si dobré jméno a nepoškodit kupujícího zákazníka.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama