Bloodborne poběží ve 30 snímcích
Vypadá to, že PlayStation exkluzivní titul Bloodborne sice poběží v líbivém rozlišení 1080p, nicméně zámek snímků za sekundu bude nastaven hodnotě 30. Vyplývá to z rozhovoru, který producent Bloodborne, Masaaki Yamagiwa, poskytl magazínu PlayStation Lifestyle.
Z jeho slov však vyplývá, že není třeba mít slzy na krajíčku ani se mít jakkoli na pozoru – 30 snímků je dle něj ideální pro většinu akčních her (vyjma FPS) a poloviční hodnota oproti jinde přítomnému standardu šedesáti snímků za vteřinu dle jeho slov není vůbec na škodu. Původní znění rozhovoru dokonce vyznělo tak, že Yamagiwa pasuje hodnotu třiceti snímků jako vhodnou plošně pro všechny akční hry, upřesnění pravděpodobně nedokonalého překladu z japonštiny však na sebe nenechalo příliš dlouho čekat.
Jaký máte názor na počty snímků za vteřinu vy? Nezajídá se vám tato diskuze již tak trochu a neodvracíte raději zraky k PC scéně, kde se podobné slovní šarvátky nad výkonem té které konzole nevyskytují? Očividnou nevýhodou podobného přístupu by však byly exkluzivní tituly pro konkrétní konzole. Některé pro konzole exkluzivní tituly vypadají zkrátka skvostně a Bloodborne zatím rozhodně patří mezi ty slibnější, a to i co se historie samotných autorů týče. Určitě si také nenechte se ujít nedávné představení velkých potvor i náhled na kooperaci.