Do věznic přicházejí automatické dveře
Update, který posouvá vězeňskou simulaci na verzi Alpha 23 přidává důležitou a potenciálně hratelnost měnící novinku - elektrické zámky na dálkové ovládání. Ostatně, každé správné vězení by mělo mít nějaký čudlík, který by otevřel všechny cely najednou a takovýto čudlík se konečně dostává do Prison Architectu.
Stráže nyní mohou otevírat a zavírat dveře pomocí mechanického udělátka z pohodlí svých křesílek z bezpečnostní místnosti a dokonce je možné nastavit, aby se jisté dveře otevíraly automaticky v určitou hodinu. Odpadá tak nutnost přítomnosti strážce s klíči, který by průchozím zamčené dvěře musel odemknout. Automatické dveře musejí být propojeny novým nástrojem, kterým je nově třeba propojit i bezpečnostní kamery s CCTV monitory, které prošly celkovou úpravou.
Mezi dalšími novinkami vývojáři z Introversion do hry přidali experimentální pokročilé obvody, kterými lze naprogramovat středně složité logické operace k automatizaci vězení, rozšířené možnosti kontrabandu, kdy se nyní může mezi vězni tajně obchodovat s čímkoliv, kontraband může být hozen přes venkovní zeď, dohodnut na předání při návštěvních hodinách a samozřejmě několik bugů se dočkalo zašlápnutí a opravení.
Podívejte se na půlhodinové video, ve kterém tvůrci nové prvky ve hře představují a vysvětlují vše, co by vás o nich mohlo zajímat. Update je uvolněn ke stažení, tak si nezapomeňte hru updatovat buď na Steamu nebo si stáhněte poslední build hry ze stránek vývojářů.