Divinity: Original Sin jde na dračku
Belgický tým vývojářů Larian Studios stojící za posledním dílem série Divinity s podtitulem Original Sin oznamují, že Original Sin se již stal nejlépe prodávajícím se počinem tohoto herního studia.
Autoři rovněž prohlašují, že Divinity: Original Sin se již tři dny po vydání dokázal nejen zaplatit, ale také být profitabilní. Za tři dny po vydání hráči již stihli nakoupit na 160 tisíc kopií. To se sice nemusí zdát jako bůhvíjaká cifra, je však nutno vzít v potaz fakt, že nové Divinity není žádným AAA titulem, míří na docela specifické a především úzké publikum a nakonec samotné náklady na vývoj hry nebyly nijak závratné (odhadují se 4 miliony dolarů, což je směšná částka v porovnání například s Destiny). Autoři sami dodávají, že je to také cifra, která překvapila je samotné.
Tak jako tak, přejeme k úspěchu a těšíme se, čím nás Larian Studios překvapí příště. A jak jste na tom s Divinity vy? Máte tuto sérii rádi a už se pouštíte do dobrodružství aktuálního?