Watch Dogs se dočká opravy problémů
Bez ohledu na to, jaký máte názor na čerstvě vydané Watch Dogs, jedna věc je skutečný problém - ani na výkonných počítačích nedosahuje hra maximálního možného výkonu. Vývojáři si toho jsou vědomi a chystají patch, který by měl nedostatky odstranit, v mezičase se omlouvají a vysvětlují, čím to je.
„Vytvořit hru s otevřeným světem na nové & staré konzole + podporovat PC je neskutečně těžký úkol, tým odvedl vynikající práci. Gratuluji jim! :D,“ napsal na svůj Twitter Sebastien Viard, který se podílel na grafice zmiňované hry. Za svá slova ale sklidil kritiku u hráčů, kteří jen těžce rozdýchávají, že hra neběží na PS4/XOne v plném Full HD rozlišení a vnímají to spíše jako selhání, nežli věc, za kterou si mohli vývojáři gratulovat.
Making an open world run on NG & CG consoles + supporting PC is an incredibly complex task, the team did a fantastic job. Congrats guys! :D
— Sebastien Viard (@SebViard) May 29, 2014
Aby však Viard nezůstal jen u slov a slibů, že se opravy již brzy dočkáme, nabízí opravdu nečekané řešení lagů a frame-dropů tím, aby si hráči snížili kvalitu textur, rozlišení nebo vyhlazování. „Na next-gen konzolích můžeme pro grafiku Watch Dogs využít 3 GB paměti, vaše PC tedy potřebuje dostatek virtuální paměti pro grafické nastavení Ultra,“ vzkázal Viard a vyvolává v nás otázky, jestli své vystoupení na Twitteru myslí vážně, anebo si jen z hráčů dělá legraci...