Titanfall vysvětluje diskové nároky
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Titanfall vysvětluje diskové nároky

Titanfall vysvětluje diskové nároky

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

11. 3. 2014 17:07 5
Reklama

Mnohým z vás jistě neuniklo, že po instalaci PC betaverze Titanfall šlo volné místo na disku jaksi do háje. Slušně řečeno. Nejnovější AAA počin vznikající pod taktovkou Electronic Arts a první skutečně očekávaná exkluzivita Xbox One totiž na stolních počítačích vyžaduje necelých 50GB dat (schválně si zavzpomínejte, jak velký disk mělo vaše první PC?)

Proč ne, data se rozpínají, textury ve větším rozlišení zabírají stále více a více místa. Jenže to není, alespoň v případě Titanfall, až tak docela pravda. Instalace hry na Xbox One totiž zabere pouhých 17GB místa. V čem je tedy zakopaný pes?

Důvodem je prý snaha zajistit kompatibilitu na co možná největším množstvím strojů. Řeč je přitom konkrétně o použití audia bez jakékoli formy komprese a tím snah vypustit nutnost dekomprimovat audio za běhu (a ubírat tím výkon procesoru). Tím autoři zajistili hladší běh hry na slabších strojích s méně jádry procesoru, na druhé straně ale docílili krvavého nárůstu objemu dat.

Zato Xbox One jako uzavřená platforma nepotřebuje přístup beroucí ohledy na různé konfigurace HW a navíc obsahuje dekodér audia zabudovaný přímo do hardwaru konzole. Zde tedy měli autoři podstatně volnější ruce. A jak to celkově dopadlo, to si budete u nás moci přečíst již brzy!

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama