Kingdom Come zamíří na Kickstarter
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kingdom Come zamíří na Kickstarter

Kingdom Come zamíří na Kickstarter

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

21. 1. 2014 09:04 28
Reklama

Jak už bylo naznačeno v průběhu minulého týdne, nejnovější vydání časopisu LEVEL odhaluje další detaily o hře Kingdom Come: Deliverance od českého studia Warhorse.

Jednou z nejzásadnějších informací rozsáhlého preview je spuštění Kickstarterové kampaně na 500 000 dolarů již dnes večer kolem 18:00, které bude doprovázet nový trailer. Vzhledem k tomu, že Warhorse nesehnali pro svoji hru žádného distributora, je crowdfunding jedinou cestou, jak dotáhnout vývoj do konce, pokud se podaří onu částku vybrat, dosavadní investor - Zdeněk Bakala - přislíbil doplatit zbylé výdaje. Daniel Vávra nicméně přiznává, že v opačném případě nevidí mnoho eventualit a vývoj bude muset být pravděpodobně ukončen.

Další informace z preview hovoří o tom, že hra bude rozdělena na tři epizody, každá přibližně po 30 hodinách herního zážitku, což je ústupek, který ve Warhorse i podle vlastního vyjádření v jednom z vývojářských deníčků učinit nechtěli. Ani tak bychom ale neměli být o nic ochuzeni a dočkáme se nevídaně realistické hry s mladým kovářem v hlavní roli.

Kolem realismu se nicméně točí celé preview a například informace o tom, že budeme muset ve hře oblékat několik vrstev oblečení včetně podvlíkaček, zní opravdu zajímavě. Stejně jako detaily o soubojovém systému, který působí propracovaným a unikátním dojmem. Vývojáři vysvětlují, že se bude každý úder vypočítávat v reálním čase, takže pokud někoho praštíte mečem po hlavě, nejdříve se vyhodnotí poškození helmy, dále přenesení síly na hlavu nepřítele a případné zranění, ve stejném momentu ale dojde i na přepočet trajektorie meče, který se z helmy sklouzne na rameno a klíční kost... Tímto způsobem bychom mohli popisovat ještě dlouho, fakt je ten, že obrázek si budeme moci udělat až poté, kdy si Kingdom Come: Deliverance budeme moci zahrát, sám Dan Vávra ale o soubojích tvrdí, že nebudou zrovna jednoduché, vše v souladu s realismem středověku, ve kterém se hra odehrává.

Poslední zajímavůstkou je vyřešení záhady kolem ztraceného hradu, naše úvahy byly správné a opravdu se jedná o hrad, který kdysi stával v Ratajích nad Sázavou, tam se bude odehrávat část děje hry a vývojáři si dali nad rekonstrukcí městečka opravdu záležet. Nejen, že za přítomnosti archeologa digitálně rekonstruovalo již zmiňovaný hrad, ale i v případě domácích stavení vycházeli z dobových plánků a nákresů. Máme obavy, že obyvatelé Ratají budou mít letos v létě překvapivě mnoho turistických návštěv.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama