Podrobné detaily o Warcraft filmu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Podrobné detaily o Warcraft filmu

Podrobné detaily o Warcraft filmu

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

10. 11. 2013 01:02 4
Reklama

Jak už jsme naznačili v předšlých aktualitách z BlizzConu, své panelové diskuze se dočkali také filmaři. Konkrétně tedy lidé kolem Duncana Jonese, který usedá na režisérskou židličku u filmu World of Warcraft. Jeho pozici mu na jednu stranu strašně moc závidíme, na tu druhou bychom ale nechtěli čelit všem těm podezíravým dotazům ve stylu, zda v životě alespoň něco hrál, nebo jestli ví, co je Horda a Aliance.

Jones naštěstí zachoval chladnou hlavu a během debaty mohli všichni přítomní konečně zjistit, proč si lidé z Blizzardu vybrali právě jeho. Aby totiž bylo jasno hned v úvodu, Jones je nejen hráčem, ale skutečným fanouškem Warcraftu, hrál také World of Warcraft, Lost Vikings a to všechno odstartoval v dřevní době Ultimy Online. Pokud tedy hledáte režiséra, který zná předlohu, podle které se točí jeho film, pak je Jones aspirantem na toho nejlepšího.

Podrobné detaily o Warcraft filmu
i Zdroj: Hrej.cz

U režiserského postu ale výčet zajímavých jmen nekončí, a jak diskuze plynula, vycházelo postupně najevo, že například člověk z Industrial Light and Magic, kteří se starají o vizuální efekty, hraje WoW na úrovni 90 a během natáčení Zlatého kompasu vstával ve dvě ráno, aby pomohl své gildě v plánovaném raidu. Nasazení tedy filmařskému týmu nechybí a vzhledem k tomu, že se u World of Warcraft potkají lidé od již zmiňovaného Avatara, Zlatého kompasu, Velkého Gatsbyho, Star Wars a třeba Avengers, máme se na co těšit.

Další zajímavá část panelu se samozřejmě týkala filmu samotného, nečekejte však, že by Jones nebo kdokoliv jiný prozradil o příběhu víc než je třeba. Sami si asi domyslíte, že proti sobě stane Horda a Aliance, kdo však bud v záři reflektorů zatím nevíme. Jones alespoň vyvrátil doměnky, že půjde o klasickou fantasy s bojem dobra proti zlu a naznačil, že by velmi nerad k takto jednoduché premise sklouznul. Rozhodli se proto, že film bude sledovat dění na obou znepřátelených stranách a snad se tak dočkáme uceleného a vyváženého zážitku.

Podrobné detaily o Warcraft filmu
i Zdroj: Hrej.cz

S každým herním filmem pak logicky přichází odpovědnost vůči hráčům, kteří očekávají, že nic nebude v rozporu s tím, jak si hru sami pamatují. I na to Jones myslí a potvrdil, že ani veteráni nebudou zklamaní. Ve filmu se zachází do velkých detailů, které nezúčastněný fanda fantasy filmů pochválí a hráč se u nich zatetlí blahem. To samé by pak mělo nakonec platit i o maskách, kde filmaři nechtějí zejména pro Orky využívat CGI animace. Hrát je budou lidé, otázkou však zůstává, jak se filmaři popasují s proporcemi zelenáčů.

Vzhledem k tomu, že Jones mluví o hlavním hrdinovi jako o samotném světě World of Warcraft, přišla řeč i na jednotlivé lokace. Nic moc konkrétního vývojáři nepředstavili, k dispozici je jen pár artworků, už nyní se ale můžete těšit na místa jako Draenor, Dalaran, Ironforge nebo Stormwind. V porovnání s vývojáři hry, kteří musí při tvrobě lokací myslet také na to, jak se v nich bude hráčů hrát, mohli vývojáři popustit uzdu svojí fantazie a zpracovat města více filmově. Že by se ale přitom vzdálili od původní myšlenky se už ale ani trochu nebojíme.

Pokud totiž natáčení proběhne s tak obrovskou péčí, kterou filmaři i vývojáři, coby veli blízcí poradci, na BlizzConu projevili, může se konečně urodit herní film, na který budou pyšní i hráči. A to k tomu všemu ještě není World of Warcraft tím nejjednodušším námětem pro zpracování...

Sledujte i nadále náš speciál z BlizzConu 2013 s pravidelnými aktualizacemi až do skončení akce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama