Malou lekci psané japonštiny pro vás máme nachystanou jako součást ukázky Dark Souls 2. Ta je obsahem skutečně macatá a ukazuje rovnou třináct minut záběrů z testovací verze hry. Vidět na ní můžeme povědomě těžkopádné souboje, přepracovaný inventář a především online interaktivitu více hráčů.
Hráč si zde, podobně jako v dílu prvním, přivolává na pomoc hráče další a následky smrtelné hratelnosti pak řeší v rámci úzké skupiny. A co se technické stránky týče, tak zatím se zde nejeví viditelný bůhvíjaký pokrok, na verdikt si však počkejme na 14. březen příštího roku, kdy má hra vyjít na PC, PlayStation 3 a Xbox 360.
A co je na tom nejlepší, obtížnost, zdá se, zůstala na své úchylné úrovni a hrdelní trest tak může přijít odkudkoli a kdykoli, klidně od toho nejzákladnějšího zombáka. Paráda, nemyslíte?
Zdroj: Evil Avatar
Já jsem trochu změnil názor. Dark Souls zase tak těžká hra není. Jen prostě méně odpouští chyby.
"A co je na tom nejlepší, obtížnost, zdá se, zůstala na své úchylné úrovni a hrdelní trest tak může přijít odkudkoli a kdykoli, klidně od toho nejzákladnějšího zombáka. Paráda, nemyslíte?"
To už se zase začíná s nadhodnocováním obtížnosti?
Editováno: 30. 09. 2013 v 22.04
Mitsurugi napsal 1. 10. 2013 v 19.46
HerrSpock: Což je taky součást obtížnosti. Ale rozhodně není tak těžká jakou má pověst.