Sony vidí budoucnost krabic pozitivně
„Krabicové hry s námi ještě nějaký čas vydrží,“ tvrdí marketingový zástupce Sony Guy Longworth. Určitě to prý bude déle, než si lidé pod vlivem marketingové masáže myslí.
Paradoxně je to ale samotné Sony, kdo pomáhá měnit hráčům myšlení a na PS Storu je nutí kupovat digitální kopie. Když Longworth komentuje politiku svého vlastního zaměstnavatele, je samozřejmě opatrný. Říká, že Sony nechává hráčům relativně velkou svobodu při výběru zboží a neupřednostňuje jednu formu prodeje před druhou. Prý nechává na hráčích, aby se sami rozhodli, co koupí.
Je fakt, že Sony stejně jako Microsoft ve svých nových konzolích nechali zdířky pro optické disky. To vcelku Longworthovi nahrává. Ten tvrdí, že většina konzumentů by nejraději nakupovala pořád v kamenných obchodech. Respektive by nekupovala tolik digitálu, kdyby do něj nebyla tlačena, což udržuje krabice nad vodou. "Myslím, že fyzické hry s námi opravdu ještě zůstanou a to o něco déle, než se všeobecně soudí," říká manažer.