Potápění v UnderCurrent pro Oculus Rift
Brýle pro virtuální realitu Oculus Rift stále čekají až se dostanou na trh. To však neznamená, že by pro tuto periferii nemohly vznikat zajímavé projekty. Někteří se zaměřují na převádění existujících her pro virtuální realitu a jiní - jako třeba skupinka britských studentů - na vlastní tvorbu v podobě simulátoru potápění.
Simulace zkoumání oceánského dna v Cameronovské ponorce pro jednoho nese pracovní název UnderCurrent a momentálně ve své alpha verzi obsahuje tři dokončené levely. Studenti je vytvořili pomocí nástroje Unreal Development Kitu, přičemž výsledek můžete zhlédnout zde:
Tak trochu paradoxně pak působí fakt, že tvůrci virtuálními brýlemi Oculus Rift nedisponují, a tak svůj výtvor ještě ani nemohli vyzkoušet se vším všudy.
Pokud se o projektu chcete dozvědět něco víc, navštivte oficiální blog.