Garretta v Thiefovi namluví jiný herec

4. duben 2013 21:13 / Marek Švrkala / Novinky / Diskuze (0)

Aktualizováno: Zástupci Eidosu Montreal dnes ještě nového dabéra a herce zloděje Garretta, o jehož úkolech píšeme níže, představili na videu. Fanoušci se mohou těšit na kanadského herce Romano Orzariho, který je známý jako dabér postavy Giovanniho Auditoreho z Assassin’s Creedu 2 nebo jako hlavní hrdina hrané krátkometrážní filmové série Assassin's Creed: Lineage. Podle tvůrců se Orzari na roli Garretta skvěle hodí.




Původní zpráva:
Pokud jste fanoušky zlodějské série Thief a už jste viděli v úterý uvolněný první trailer čtvrtého dílu, pak jste si možná všimli, že hlavního hrdinu Garretta v něm mluví jiný dabér. Nejde jen o krátké video – je totiž jasné, že Stephen Russell svou roli z předchozích dobrodružství tentokrát nezopakuje, a to přesto, že se podílel na nahrávání v úvodních fázích vývoje. Eidos Montreal se ale nakonec rozhodl oslovit jiného herce.

Důvodem je fakt, že nyní by měl herec natáčet nejen dabing, ale i animace těla a obličeje najednou, a to pomocí technologie motion capture. Součástí scén pak jsou také kaskadérské kousky, a ty by Russell natočit nezvládl. „Garrett je tak trochu atlet. Ano, mohli bychom nahrát Stephenův hlas a spojit jej s pohyby někoho jiného, to by ale nepůsobilo přirozeně. Nedává smysl nahrávat všechny složky dohromady pro ostatní postavy, a ne pro naši hlavní hvězdu,“ vysvětlil šéf zvuku Jean-Christophe Verbert na komunitních stránkách Eidosu Montreal.

„Velmi uznáváme Stephenovu práci na původních dílech Thiefa. Uvědomili jsme si ale, že zachovávat jeho hlas jen kvůli pocitu nostalgie by bylo jako chtít znovu obsadit Seana Conneryho do nových filmů s agentem 007. Je hezké o tom přemýšlet, nemá to ale jiný smysl než vzpomínat na hezké chvilky v minulosti,“ doplnil Steven Gallagher, jenž zodpovídá za příběh. Pro uklidnění fanoušků, kteří za původního dabéra dokonce podepisují petici, pak tvůrci přislíbili, že brzy uvolní záběry přímo ze hry. Ty vám pochopitelně přineseme hned, jak to bude možné.

Zdroj: blog Eidosu Montreal

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!