Střílečka Rise of the Triad se vrací
Remake 3D akční hry Rise of the Triad z poloviny devadesátých let ohlásilo letos v srpnu Interceptor Entertainment a nyní, po čtvrt roce od prázdninového QuakeConu, se o předělávce pozapomenuté akce od někdejších Apogee rozpovídalo.
Vývojáři se připomínají developerským deníčkem, ve kterém si cení někdejší obskurnosti hry a hodlají ji zachovat. Leveldesign originálního Rise of the Triad byl totiž přeplněn trampolínami, tajnými skrýšemi a pastmi, které sice dohromady nedávaly smysl, ovšem to hru dělalo extrémně zábavnou a originální.
Unikátní byl i engine, kde protivníky reprezentovaly renderované postavičky samotných vývojářů, takže nebyl problém střetnout se s Tomem Hallem v těle hlavního bosse. Tahle zajímavost bude samozřejmě v moderní verzi smazána, neboť hra použije klasický Unreal 3 Engine, ovšem současní vývojáři chtějí alespoň zachovat typickou rychlost hry a ponechají i původní zvláštní zbraně.
Developerský tým si původní hru zahrál a dělal si u ní poznámky tak, aby zajistil podobnost s historií a vylepšil ji pouze o hladší průběh misí. Těch bude dohromady dvacet a chybět nemá ani multiplayer.
A teď už se mrkněte na informační video. Hra vyjde na PC během příštího roku.