Dragon's Dogma chce vyniknout grafikou
Přestože u nás third-person akce Dragon's Dogma není příliš známá, jde o hru s vysokým rozpočtem a maximálními ambicemi. Capcom si od své nové značky slibuje hodně (cílem je prodat alespoň 1.5 milionu kopií), a tak do ní také mnoho vkládá. Mělo by jít o jednu z nejdražších her v historii japonské této společnosti. Jednou z příčin je otevřený fantasy svět, který si vyžaduje velké investice.
„Nejvíce peněz využíváme na grafiku. Jde o hru z otevřeného světa, a tak musíme vytvořit spoustu prvků. Mnoho vesnic, míst a dalších věci musí být nakresleno a vytvořeno tak, aby je hráči chtěli objevovat. Poté je musíte zabydlet různými lidmi, příšerami a nepřáteli. Grafika je tak hlavní položkou rozpočtu, jenž překonává i Devil May Cry 4,“ vysvětlil v rozhovoru se Siliconerou Hiroyuki Kobayashi, jeden z vývojářů.
Rozhodně můžeme souhlasit s tím, že kvalitní akce potřebuje živý herní svět, který i díky skvělé grafice láká k prozkoumávání. Doufáme ale, že tvůrci nezapomenou ani na vyváženou hratelnost, poutavý příběh a další prvky, jaké má dobrá hra tohoto žánru mít. Právě kombinace všech aspektů bude klíčem k tomu, aby se z putování za obrovskými draky stal skutečný hit. Dragon's Dogma vyjde na konzole Xbox 360 a PlayStation 3 někdy na začátku příštího roku. Nejnovější trailer ukazuje spolupráci s parťáky: