thq-se-z-neuspechu-homefrontu-poucilo
Novinka THQ se z neúspěchu Homefrontu poučilo

THQ se z neúspěchu Homefrontu poučilo

Marek Švrkala

Marek Švrkala

17. 8. 2011 16:45
Reklama

Střílečka Homefront byla jedním z marketingově nejvíce propagovaných titulů začátku letošního roku, ovšem ani skvěle zvládnutá reklama nepřekryla fakt, že hra měla několik zásadních nedostatků. Chyby si uvědomuje i Danny Bilson, šéf herní divize distribuční společnosti THQ, která za novou značkou stojí. „Vím, že některé části hry nestačily těm nejlepším produktům na trhu. Myslel jsem si ale, že jiné prvky byly lepší než konkurence,“ odpověděl Bilson na otázku, zda byl z nízkého hodnocení zklamaný.

„Ano, single-player měl být delší,“ pokračoval Bilson, „uvědomili jsme si to ale pozdě a už jsme to nemohli ovlivnit. Lidé prostě kampaní prošli rychleji, než jsme si mysleli. Homefront ale nikdy nebyl pouze o single-playeru. Velmi jsme si věřili také multiplayeru, který je podle mě vynikající. Bohužel jsme měli ze začátku problémy v síťovém kódu a ty způsobily, že start multiplayeru nebyl dobrý. To mě velmi zklamalo.“

Propříště tak vývoj her financovaných společností THQ čekají změny. „Už nikdy nespustíme hru bez pořádného veřejného betatestu. Ani když budeme muset stihnout nějaký termín. Prostě dokud budu ve firmě, tak hra zaměřená na onlinovou část vždy bude mít veřejný betatest, abychom vychytali bugy předem,“ upozornil Bilson.

Plánovaný druhý díl Homefrontu by tak měl mít klidnější start. Bilson na závěr znovu potvrdil, že značka Homefront bude přes rozpuštění studia Kaos, které hru vytvořilo, pokračovat. Podrobnější informace o Homefrontu 2 ale zatím nemáme.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama