V L.A. Noire jsme měli řešit i podvody
Spoluzakladatel studia Team Bondi, tvůrců detektivky L.A. Noire, Brendan McNamara si vylíval srdíčko v reinkarnovaném PSM3 magazínu. Konkrétně prozradil, že pro hru měli v šuplíku scénáře a koncepty na dalších 11 případů, jež měly být součásti původně plánovaného oddělení domácích loupeží a podvodů.
„Existovalo pro to (oddělení) celkem 11 případů. Ty byly napsané a zčásti nedesignované – dokonce jsme udělali pár grafických konceptů. Nakonec to však zašlo tak daleko, že jsme věděli, že takové kvantum dat nejsme schopni vměstnat na jeden Blu-Ray disk,“ prozradil McNamara.
Posléze dodal, že toho byla s ohledem na kapacitu média potřeba vyškrtnout víc, a tak se do finální verze hry nedostaly ani mezimise, jež měl Phelps plnit z důvodů zvýšení reputace u nadřízeného. Po nezdařeném případu by tak hráč jednoduše na pár minut zakysnul na pochůzkách po městě, než by opět dostal důvěru. Jak tvrdí sám McNamara, důvodem vyškrknutí podobných povinných mezimisí nebyl jen nedostatek místa, ale i strach z narušení kontinuity děje.
Již včera jsme vás informovali o McNamarově přání implementovat revoluční systém animace obličejů použitý v L.A. Noire do pravděpodobně připravovaného GTA V.