Skyrim pouze ve dvou rozměrech
Třetí rozměr se stal tak velkým fenoménem, že se nálepky „3D“ lepí už i na trouby (ano, vskutku můžete sehnat troubu s 3D ohříváním). I přes to všechno však 3D nemá mnoho filmových, ale ani videoherních fajnšmekrů v oblibě. Otravné brýle totiž zatemňují obraz, což může mít ve filmech i nakonec i ve hrách plných temných scén (aktuální přiklad Harry Potter) za následek rapidní snížení viditelnosti a tím i zábavy. 3D tak ve většině případů zážitek spíše ruinuje, s čímž souhlasí i Ted Howard, hlavní vývojář očekávaného RPG TES V: Skyrim (vychází 11. listopadu).
„Upřímně, nemohl bych se víc nezajímat o 3D – muset nosit ty brýle! Nejsem fanoušek 3D, podle mě akorát ničí obraz; chci jas,“ utrousil na účet 3D technologie Howard.
Kdo snad snil, že bude ve Skyrim nahánět draky ve 3D, má smůlu. Na druhou stranu Howard přiznává, že v technologii může být budoucnost. Dokud se však neodstraní čtyřoký problém (nutnost nošení brýli), zůstane u Todda v nemilosti.