Ubisoft představuje svůj Online Pass
Čím dál tím více firem se uchyluje k řešení nelichotivé situace s bazarovými prodeji (a částečně i pirátstvím) tou formou, že vyžaduje pro hraní multiplayeru online pass. Mají ho hry od EA Sports, měla ho L.A. Noire (pro přístup ke všem DLC) a dokonce i Mortal Kombat. A hry od Ubisoftu budou další na řadě. Druhého září, až na pulty obchodů přistane s obrovským smykem hra Driver: San Francisco, bude spuštěna služba Uplay Passport. Forma aktivace bude klasická - v krabici se hrou najdete štítek, na něm bude kód a ten musíte zadat při spuštění multiplayerové složky, abyste mohli na svém vlastním účtu hrát neomezeně.
Pokud poté hru střelíte do bazaru a nějaký neználek si ji koupí, tak bude moci hrát multiplayer jenom sedm dní. Poté si musí koupit onen pass z Xbox Live, či PlayStation Network, a to buď za 800 MS bodů, nebo 7.99 liber, tedy zhruba něco mezi 200 a 250 korunami. Multiplayer by však neměl být tou jedinou výhodou - majitelé Uplay Passportů dostanou dříve přístup k různým DLC, některé z nich si budou moci užívat dokonce zadarmo a sem tam jim Ubisoft hodí kostičku v podobě bonusového materiálu. Verze pro PC a Macintoshe se toto omezení s největší pravděpodobností netýká.