paradox-int-krabicove-hry-jsou-zbytecne
Novinka Paradox Int: Krabicové hry jsou zbytečné

Paradox Int: Krabicové hry jsou zbytečné

Ondřej Švára

Ondřej Švára

7. 7. 2011 08:25 4
Reklama

Specialisté na historické strategie Paradox Interactive se klidně obejdou bez krabicového prodeje her. A dokládají to čísly. Své příjmy už teď Švédi získávají z devadesáti procent přes digitální distribuci, zbytek pak tvoří právě klasický prodej. Jízlivý pozorovatel by to vysvětlil tím, že nové hry je skrz digitální prodej a servis jednodušší záplatovat.

CEO firmy Fredrik Wester říká, že "retailový obchod je pasé z důvodu potlačování kreativity. Opravdu nepotřebujeme kamenné prodejny, protože neprospívají byznysu. Nejsou dobré pro kreativitu, pro hledání nových zajímavých nápadů." V Paradoxu asi o víkendu tekla vodka i ze sprch. A Wester pokračuje: Lidé si pořád stěžují, že vycházejí samá pokračování, ale to je přesně to, co retailový trh živí. je to o žebříčcích prodejnosti, o jistotách výdělku," říká a naráží na to, že digitální distribuce přeci nepotřebuje výrobu DVD nosičů, krabic, manuálů a panďuláků a dává tak tvůrcům větší nezávislost.

Částečně souhlasíme. Ovšem jakto, že je zrovna Paradox živ z dvou značek (Europa, Hearts) a jejich neustálých pokračování, které nemají daleko k datadiskům?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama