Wii U nebude přepočítávat starší hry
Ačkoliv se stále neví, a ještě nějakou dobu nebude, přesné hardwarové specifikace čerstvě oznámeného nástupce Nintenda Wii, Wii U, už teď je jasné, že konzole bude oplývat značně silnějším železem, než jeho předchůdce. Přesvědčit jsme se mohli díky předvedenému technickému demu, které běželo na Unreal Enginu. Ačkoliv je jasné, že se výsledné hry jen tak nepřiblíží finální kvalitě ukázky, pokrok bude zřejmý již od samotného počátku. Mnohem větším tahákem je samozřejmě nový ovladač a vůbec, možnost interakce se samotnými hrami a konzolí.
Jak se ovšem zdá, Wii U by mělo podporovat přehrávání starších Wii titulů, ovšem bez možnost upscalingu grafiky, neboli přepočítání původeního rozlišení hry na větší, aby se zamezilo některým grafickým nedostatkům, které jdou ruku v ruce s nedostatky původního zrna, přehrávaného na zobrazovačích s nativně vyšším rozlišením. Ačkoliv se může do příštího roku, kdy by se měla konzole objevit na trhu, leccos změnit, ředitel PR oddělení Nintenda, Mark Franklin prohlásil, že Wii hry budou na Wii U vypadat totožně. Ačkoliv jde u Nintenda především o výtvarný styl, který je pro jednotlivé tituly tolik charakteristický, zamrzí, že konzole s takovým výkonem nebude podobné věci umět. Jak již bylo řečeno, leccos se ovšem může změnit.