jak-mela-vypadat-akce-reich-downfall
Novinka Jak měla vypadat akce Reich: Downfall?

Jak měla vypadat akce Reich: Downfall?

Tomáš Krajča

Tomáš Krajča

28. 12. 2010 13:37
Reklama

Studio Ignition v letošním roce přinášelo samé jobovky. Nejprve se zavřely kanceláře firmy na Floridě, kde více než pět let probíhal vývoj PS3 střílečky WarDevil a hráči litovali zrušení slibného titulu. Pak se dostala na veřejnost videa z dalšího projektu, který padl za oběť finanční krizi: first person akce Reich: Downfall vyvíjená druhým týmem floridského studia. Perfektně vypadající first person střílečka s kvalitní fyzikou měla zavést hráče do prostředí alternativní reality, v níž nacistická říše přetrvala až do budoucnosti. Podle zveřejněných materiálů měl Downfall připomínat Red Faction, pokud jde o důraz na zničitelnost prostředí, k tomu silná stylizace a německá metalová hudba v pozadí. A jako perlička speciální schopnosti hlavního hrdiny, který se zvednoutou dlaní využívá telekineze, aby pohyboval objekty a uvolnil si cestu vpřed.

Aktuální video pochází z Tokyo Game Show 2009 a ukazuje tři minuty záběrů přímo z hraní. Porci dalších videozáznamů si můžete prohlédnout na Joystiqu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama