Že se za poslední měsíce stará Jesse Venbrux, jehož profil jsme vám přinesli před dvěma měsíci, o prakticky největší rozruch na freeware scéně, o tom žádná. Nejvíce rozruchu ale přinesl jeden z jeho posledních projektů, kratičká arkáda Execution. Před přečtením druhého odstavce této novinky doporučuji si hru nejprve stáhnout a vyzkoušet, jinak přijdete o onen správný psychologický dojem, který hra dokáže vnuknout. Řiďte se přesně pokyny na úvodní obrazovce, tj. hru vyzkoušejte nejméně dvakrát po sobě.
Hlavní pointa Execution spočívá v tom, že Jesse koketuje s myšlenkou, že by každý měl být schopen nést odpovědnost za své činy. Že se mu to povedlo, o tom svědčí diskuze na webech jako Kotaku, Escapist, Destructoid a jiných. Na mě osobně zapůsobila nesmírným způsobem, těším se na vaše dojmy v komentářích.
Zdroj: venbrux.com
No, prave to mi na tom vadi, je to cely takovy "nahrany", umely. Napad je to peknej, ale spatne zpracovanej.
Treba to mohl udelat tak, ze by byly 2 moznosti - zastrelit nebo rozvazat. A po rozvazani by si zjistil, ze to byl dlouho hledanej masovej vrah, kteryho si prave pustil na svobodu a znova uz se ho pravdepodobne chytit nepodari. A musel bys nest odpovednost za svoje (vlastne jeho dalsi) ciny. To by byl teprve "moralni nahul", ne jako tahle kravina :))
Editováno: 26. 07. 2008 v 00.18
no v zivote se muzes rozhodnout, ze neco neudelas, coz je v tyhle hre symbolizovany prave tim tlacitkem Escape... Ze to neni asi uplne idealni reseni, s tim souhlasim, ale zase kdyby tam bylo obrovsky tlacitko "leave game without shooting", tak by to zmacknul kazdej a pak by to nemelo ten efekt, zejo :-)
To sem si myslel, ale potom to je dvojnasobnej nesmysl. Ta "hra" se snazi priblizit skutecnymu zivotu tim, ze musime nest odpovednost za svoje ciny a pak jako reseni da escape... Copak v zivote si taky muzem zmacknout escape?
Editováno: 25. 07. 2008 v 23.43
:-) já se přiznám, že jsem ho chtěl střelit do nohy, ale stejně ho to zabilo... Druhej pokus už nebyl, no :-)
zrada, tahle hra neni zadna hra, rozstrilel jsem na kasi treba uplne nevinne pixely! asi nebudu spat :D ...nastesti je pravda takova, ze mrtvy pixel je dobry pixel :D
Win. Ale da se rict, ze vlastne jen "nahodou" (nebudu tu psat, jak vyhrat, ale nevyhral jsem "umyslne") :D
Tak to je teda pekna zhovadilost, kdyz tam clovek nemuze v podstate udelat nic jinyho. 5 minut jsem to zkoumal, strilel vsude okolo a nic. To se mam jako ted citit provinile, protoze jsem zvolil jedinou moznost, co se tam dala delat? Jdete nekam...
Vyborna myslenka :),nastesti je to jen hra a ja byl zvedavej na tu druhou moznost :D
Hah X)... Tak tohle jsem opravdu nečekal. Ale je to pravda, beru nasledky za svoje činy, už se asi nedozvím jak by to dopadlo jinak X).
czeToM napsal 26. 7. 2008 v 01.27
mno, takze tim padem by pak ale nebyla moznost vyhrat :-D .. kdybys ho zabil, tak bys mel cerny svedomi, protozes mozna zabil nevinnyho... a kdyz bys ho pustil, tak bys mel na svedomi dalsi zivoty nevinnejch .. zajimava myslenka :))