Vývoj her na Segu Dreamcast se (pořád) vyplatí
Jen proto, že se firma Sega před nějakými šesti lety vykašlala na její poslední konzoli Dreamcast, nezlomili nad ní hůl její fanoušci. Jako třeba tým z Kostariky, Yuan Works, který čítá všehovšudy dva zaměstnance. Na příští týden totiž plánují vydat port jejich hry Wind and Water: Puzzle Battles pro Segu Dreamcast (původně hra vyšla pro málo rozšířený handheld GP2X). A proč vydávají hru zrovna na dávno mrtvé konzoli? Proč ne! "Je to moc hezká konzole s oddanou fanouškovskou základnou. Když jsem byl mladší, měl jsem ohromnou radost, když vyšla nějaká hra na SNES i když už tu byly Playstationy a Saturny a Atari Jaguary, protože jsem to vnímal více jako poctu, než nějaký velký komerční projekt. Spousta fanoušků s Dreamcasty po celém světě se nemůže naší hry dočkat. Speciálně v Japonsku, kde jich je tolik, aby se dokonce vývoj stal ziskovým, což nás samozřejmě jenom těší. Pokud se na to navíc podíváme z technické stránky, tak Dreamcast podporuje plné rozlišení 240p RGB, které je třeba v herních automatech, což umožňuje naprosto naplno využít 2D grafiky. Ovladače jsou skvělé a díky optimalizaci nemáme prakticky žádné nahrávací časy," řekl jeden z vývojářů. Móóc hezké!