vysledky-evropskeho-pruzkumu-hracu
Novinka Výsledky evropského průzkumu hráčů

Výsledky evropského průzkumu hráčů

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

28. 5. 2008 09:37 4
Reklama

Společnost Nielsen Media Research, provádějící mezi lidmi různé průzkumy související s mediální zábavou, přišla s výsledky Video gamers in Europe 2008. Šlo o komplexní studii 6000hlavého vzorku aktivních evropských hráčů mezi lety 16 – 49, pocházejících z 15 zemí včetně České republiky. První otázky se týkaly času stráveného u her, týdně to u 40% dotazovaných dělá 6 – 14 hodin, což je zhruba stejný čas, který ti samí lidé tráví sledováním televize, surfováním na internetu nebo návštěvou přátel či rodiny. Dále se ve zprávě uvádí, že 72% hráčů hledá ve hrách zábavu, 57% procent používá hry jako stimulátor představivosti a u 45% podmiňuje myšlení. Jako druhotný aspekt her byla pak většinou hráčů určena motivace. Jelikož se mezi dotazovanými objevili i rodiče, jedna z otázek měla za úkol zjistit, zda sledují videoherní počínání ratolesti – 81% odpovědělo kladně s tím, že výběr her monitoruje. Aby nebyl celý průzkum jednostranný, byla oslovena i skupina nehráčů, kterých se téměř polovina shodla na tom, že hry jsou jen ztrátou času, a to je hlavní důvod, proč je nehrají.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama