Street Fighter IV na PC s novými prvky
Pro fandy bojovek, kteří však za nimi neodešli na konzole a pořád se tak nějak drží naživu hraním těch několika starých klasik, které vyšly i na PC, určitě nedávno potěšila informace od Capcomu: Street Fighter IV vyjde vedle konzolí i na PC. Bohužel už Capcomáci nedodali termín vydání, ani přibližně. Hovoří se sice o letošním podzimu, ale tento termín se začíná stále více jevit jako nepříliš realistický. Preview Street Fighter IV japonském magazínu Famitsu (částečně přeložena na IGN) totiž uvádí, že vývojáři z Capcomu v současnosti dolaďují arkádovou verzi, která se v hernách napříč Japonskem objeví už v létě a co se týče PC, PS3 a Xbox 360 verzí, ty že jsou hotovy zhruba z 20%. To vážně na letošní podzim nevypadá, obzvlášť kvůli tomu, že nepůjde o obyčejné porty arkádové verze.
Producent SFIV Yoshinori Ono totiž v rozhovoru pro Famitsu zdůraznil, že konzolové a PC verze hry nabídnou řadu exkluzivních prvků, které v automatové verzi hry nebudou. Konkrétně to mají být nové postavy a podpora online multiplayeru, minimálně pro souboje 1vs1. V zápětí však Ono všechny hráče ujistil, že ony exkluzivní, či spíše bonusové postavy nebudou do domácích verzí hry vhozeny jen tak nahodile, ale jejich výběr bude probíhat s ohledem na vyváženost hry, což je u bojovek nesmírně důležité. Rovněž prý hráči nemohou očekávat žádné nepotřebné prvky typu tvorba vlastních bojovníků, nebo jejich převlékání do jiných oblečků a tak dále.
Na stránkách Famitsu byly rovněž představeny dvě nové postavy – Rufus a Seth, čímž se počet už odhalených nových postav – doplňovat je bude klasická osmička charakterů dobře známých – vyhoupl na pěkně kulatých pět. Vedle dvou výše zmíněných chlapíků to jsou ještě Fuerte, Abel a Crimson Viper.