Stealth akce Stolen - důkaz, že jde udělat akční titul bez krve a násilí
Stolen je na dnešní poměry trošku netradiční stealth akce od týmu Blue52. Od titulů jako Splinter Cell, nebo Metal Gear se liší zejména tím, že v něm nejde o eliminaci nepřítele, ale hlavně o dosažení cíle mise. Tvůrci šli dokonce tak daleko, že hráče ve Stolen nutí nepřátele cíleně obcházet a ne jim čelit. Postihem za boj se soupeřem je totiž alarm a vyburcování ostrahy, což dokáže splnění úkolu pořádně ztížit. Stolen je především o krádežích. Úkolem hlavní hrdinky je prakticky vždy průnik do střeženého objektu, kde musí překonat stráže i pasti a ukrást to co si její zákazník objednal. Stolen je tedy jakási variace na kultovní sérii Thief. Rozdíl je samozřejmě v tom, že se Stolen odehrává v současnosti, čemuž odpovídají hlavně zbraně a zlodějské pomůcky hlavní hrdinky. Ta se jen tak mimochodem jmenuje Anya a kromě toho, že je atraktivní je i mrštná a zdatná akrobatka. Nejenom Anyu si můžete prohlédnout na screenech v naší galerii. Hra samotná vyjde na PS2, PC i Xboxu v březnu 2005, přičemž PC verze bude mít mírné zpoždění vykompenzované lepším technickým zpracováním.