Spousty různých konců v KOTOR2
V jednom z diskusních fór studia Obsidian Entertainment, které momentálně dokončuje práce na PC verzi Star Wars Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords se jeden z hlavních vývojářů Chris Avellone zmínil o principech, pomocí kterých bude hra určovat, ke kterému z mnoha dostupných zakončení hráč nakonec dojde. Chris se odkazuje na sérii Fallout, jejíž systém vývojáře při tvorbě KOTOR2 velmi inspiroval (ostatně, většina ze zakladatelů Obsidianu na Falloutech spolupracovala). Platí tedy, že podle toho, jak se vám povede na jednotlivých planetách a jak se budete chovat k místním lidem, hra vždy skončí trochu jinak. Ale nejen to, dokonce i podle toho, jak se budete chovat ke svým parťákům. Pro KOTOR2 i hráče to znamená jediné - obrovskou znovuhratelnost, která jistě bude srovnatelná a možná i pokoří aktuální hit v podobě Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Zdroj: Actiontrip